محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

محمد مهدی

نظرات (4)

مامان محمدرضا
1 خرداد 92 2:16
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. منم اومدم امتحانش کنم شما هم اگه امتحان کردی بگو شد یا نه.
مامانی درسا
12 مرداد 92 1:57
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک 120 ساله شی گلم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:43
تولد تولد تولدت مبارک سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
سهیلا
4 مهر 92 17:06
وایییییییییی عزیزم چقدر بزرگ و خوشگل شده ماشالاه. براش اسپند دود کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد مهدی می باشد